بهترین ماشین هاس اصلاح در سال 2020


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 10 مهر 1399
بازدید : 121
نویسنده : alirezajk

داشتن یک جفت موی قیچی با کیفیت در حالت آماده می تواند تفاوت بین یک لباس جدید زیبا یا سبک کمتر از تازه باشد. به بیان ساده تر ، داشتن یک جفت قیچی مناسب باعث می شود تا یک چنبره درست شود.

یافتن بهترین گیرهای مو برای کارهای شما به معنای خواندن بررسی ها ، مطالعه ویژگی های محصول و غواصی در بخش های پیوست موجود و تنظیمات ابزار است. با اصلاح موهای مناسب ، آرایش دادن به خودتان می تواند یک کار سریع ، بیش از حد و کامل انجام شود.

ما بر اساس بررسی های آمازون ، عملکرد خوب آنها در آزمایش های تمیز کردن ، هزینه و سایر ملاحظات ، ده ها قیچی مو را بررسی کردیم تا بهترین ها را شناسایی کنیم. ما برای اطمینان از ظاهری شیک ، جستجوی خود را به 5 مورد از سشوارهایی که دارای بالاترین امتیاز هستند می توانند خریداری کنند.

برش دهنده Pivot قابل تنظیم قابل تنظیم سریع خوراک PickOSTER
کلیپر موتور محوری قابل تنظیم OSTER Fast Feed
عملکرد بی صدا و زمزمه در طراحی ارگونومیک فقط با یک پاس انواع موها را برطرف می کند
73.86 دلار
خرید در آمازون
ما Olix Fast Fast Adjustable Pivot Motor Clipper را به عنوان بهترین قیچی موهای موجود شناسایی کرده ایم. با یک موتور محوری 12 آمپر ، این قیچی های مو همیشه عملکرد شما را به شکل بالایی حفظ می کنند. این مزایا به شما امکان می دهد بهترین لطف خود را به لطف افزایش اعتماد به نفس داشته باشید.

در این مقاله

5 کلیپر مو با بالاترین امتیاز
انتخاب برتر ما: کلیپر موتور محوری قابل تنظیم OSTER Fast Feed
انتخاب دوم ما: Wahl Elite Pro
بهترین انتخاب بودجه: کیت موبر کامل Wahl Color Pro Complete
بهترین کلیپس های بی سیم مو: کیت میانبر Remington Pro HC4250 Pro
بهترین کلیپر مو حرفه ای: کلیپر موتور جهانی Oster Classic 76
چه کسی باید گیر مو بخرد؟
ویژگی های مهمی که باید در نظر بگیرید
سوالات متداول
دیگر کلیپرهای مو را بررسی کردیم
ناخن گیر بی سیم
قیچی موی برقی
کلیپرز حرفه ای مو
محصولاتی که ممکن است به آنها علاقه مند شوید:
5 کلیپر مو با بالاترین امتیاز
ویرایشگر امتیاز برند
بهترین کلی کلیپر چرخان قابل تنظیم سریع تغذیه کننده OSTER سریع 4.2
Runner Up Wahl Elite Pro 4.2
بهترین بودجه خرید Wahl Color Pro Complete Cutting Hair 3.9
بهترین کلیپس های بی سیم مو Remington HC4250 Shortcut Pro Kit Haircut 4.2
بهترین کلیپر مو حرفه ای Oster Classic 76 Universal Motor Clipper 4.4
* رتبه بندی ها در زمان انتشار از آمازون است و می تواند تغییر کند

انتخاب برتر ما: کلیپر موتور محوری قابل تنظیم OSTER Fast Feed
برش دهنده موتور محرک قابل تنظیم با تغذیه سریع OSTER به لطف موتور قدرتمند و در عین حال بی صدا و توانایی بریدن موهای خشک و مرطوب در لیست بهترین موهای برنده قرار دارد. کار با واحد مسکونی سبک و سبک بسیار آسان است و استفاده از آن آسان است ، در حالی که تیغه ها به راحتی می توانند موهای فوق العاده ضخیم را نیز برطرف کنند. این مجموعه با مجموعه ای از چهار شانه راهنما و یک تیغه قابل تنظیم Cryogen-x ارائه می شود.

اکثر افرادی که این کلیپرها را خریداری و بررسی کرده اند بسیار با کیفیت از کیفیت برش های ارائه شده صحبت کرده و از کم حرف بودن آنها تحت تأثیر قرار گرفته اند. بزرگترین شکایت در مورد این موهای برش این بود که آنها فاصله صفر نخواهند داد ، اگرچه برخی از افراد راه حل هایی برای آن یافتند.

این قیچی های مو با هزینه ای در حدود 60 دلار ارزان نیستند ، اما کیفیت ساخت مرتبط با نام تجاری و همچنین استفاده راحت بیشتر از توجیه این قیمت است. آنها دارای امتیاز 4.2 در آمازون هستند که بیش از 1900 نفر آنها را بررسی می کنند ، که ما فکر می کنیم مردم را مجاب به سرمایه گذاری می کند.

ویژگی های اصلی کلیپر موتور محرک قابل تنظیم با تغذیه سریع OSTER:

در انتخاب رنگ موجود است
سیم برق 8 فوت برای قدرت مانور بیشتر
شامل محافظ تیغه ، روغن روانکاری و برس تمیز کننده
انتخاب دوم ما: Wahl Elite Pro
Runner UpWahl Elite Pro
Wahl Elite Pro
طراحی قدرتمندی که برش با کارایی بالا را ارائه می دهد
49.99 دلار
خرید در آمازون
قیچی های مو Wahl Elite Pro از طراحی قدرتمند و بادوامی برخوردار است که آن را به گزینه ای دلخواه برای تنظیمات حرفه ای و در منزل تبدیل می کند. به لطف تیغه های مخروطی این برند ، موها تا 40٪ سریعتر از کلیپرهای پایه کوتاه می شوند ، در حالی که تیغه ها را برای استفاده طولانی تر نگه می دارد. تیغه ها با 5 سال ضمانت ارائه می شوند ، در حالی که واحد اصلاح کننده نیز با ضمانت مادام العمر ارائه می شود - بنابراین می دانید که برای دوام ساخته شده است.

کسانی که این کلیپرها را خریداری و بررسی کردند دریافتند که سیستم اتصال ایمن و مناسب بر روی شانه ها بسیار قویتر از مدل های استاندارد است و پلاک های بزرگ و خوانا بر روی شانه ها را دوست دارند.

با برچسب قیمتی حدود 45 دلار ، این هزینه ها تقریباً در میانه راه تا جایی که هزینه کنده کننده های مو افزایش می یابد ، سقوط می کنند ، اما کیفیت ساخت مربوط به این برند و همچنین لوازم جانبی بیشتر از توجیه این قیمت است. این رتبه در آمازون 4.2 است و نزدیک به 2000 نفر آن را بررسی می کنند ، که ما فکر می کنیم مردم را متقاعد به سرمایه گذاری می کند.

ویژگی های اصلی Wahl Elite Pro:

شامل یک جعبه نگهداری پلاستیک برتر است
سیم برق 8 فوت برای افزایش قدرت مانور
تیغه های دقیق خود شفاف سازی شده طراحی شده برای مدت طولانی تر
بهترین انتخاب بودجه: Wahl Color Pro Complete 

کیت موبر
بهترین گزینه برای کیت موبر کامل BudgetWahl Color Pro Complete
کیت موبر کامل Wahl Color Pro Complete
گزینه ای مناسب برای بودجه که کیفیت را به خطر نمی اندازد
42.95 دلار
خرید در آمازون
کیت موبر Wahl Color Pro Complete Hair Cutting یکی از بهترین کیت های موجود در بازار است و برای اینکه شما را در بهترین حالت نشان دهد ، بانک نمی شکند. از آنجا که می توان از این کلیپسرها برای اصلاح موهای سر بدن استفاده کرد ، باز هم جفت شما را بیشتر می کند.

کسانی که این قیچی های مو را خریداری و بررسی کرده اند از سیستم راهنمای کدگذاری شده در رنگ قدردانی کرده اند ، به همین دلیل برای تازه کارها به یاد می آورند که کدام شانه با چه طول مویی متناسب است. در برخی نظرات ذکر شده که تیغه ها پس از هر بار استفاده به روغن کاری نیاز دارند که برای برخی می تواند کمی دردسر ساز باشد. همچنین در مورد گرم شدن بیش از حد با این واحد صحبت شده است ، اما با استفاده از آن در فواصل کوتاهتر می توان مشکل را حل کرد.

این قیچی های مو با هزینه ای در حدود 23 دلار برای کسانی که با بودجه مناسب به دنبال گزینه قیچی مو هستند ، گزینه مناسبی است. آنها دارای رتبه 3.9 در آمازون هستند که نزدیک به 12000 نفر آنها را بررسی می کنند ، که ما فکر می کنیم بسیاری از افراد را متقاعد می کند که این انتخاب مناسب برای بودجه به همان اندازه که گران قیمت تر است موهای زائد را اصلاح می کند.

Wahl Color Pro Complete Hair Cutting Kit ویژگی های اصلی:

تیغه های دقیق خود شفاف سازی طراحی شده برای مدت طولانی تر تیز ماندن
سیم برق 6 فوت
اهرم مخروطی قابل تنظیم برای ترکیب آسان
بهترین کلیپس های بی سیم مو: کیت میانبر Remington Pro HC4250 Pro
بهترین کیبورد مو شارژی Remington HC4250 Shortcut Pro Pro Haircut Kit
کیت میانبر Remington Pro میانبر Remington HC4250
مناسب برای کارهای اساسی کوتاه کردن مو با قیمت بسیار مناسب
58.64 دلار
خرید در آمازون
کیت میانبر Remington HC4250 Pro میانبر گزینه خوبی برای کسانی است که قصد دارند موهای خود را در خانه کوتاه کنند و با انتخاب 9 شانه مختلف برای کمک به انجام صحیح کار کامل است. از تیغه منحنی منحصر به فرد و بسیار گسترده ای برای ایجاد پوشش ثابت برخوردار است ، در حالی که نگه داشتن طراحی ارگونومیک حتی هنگام اصلاح قسمت پشت سر و پشت گوش ها نیز راحت است.

کسانی که این کلیپر را خریداری و بررسی کرده اند دریافتند که زمان 40 دقیقه ای آن برای مراقبت از بیشتر مشاغل اصلاح شده بیش از حد است. آنها همچنین از طراحی جمع و جور و سبک وزن که حتی برای تمام مدت زمان استفاده راحت است ، قدردانی می کنند.

با قیمتی در حدود 54 دلار ارزان به نظر نمی رسد ، اما کیفیت ساخت ، طراحی آسان برای استفاده و لوازم جانبی فراوان بیش از آن است که این قیمت را توجیه کند. این رتبه در آمازون 4.2 است و بیش از 2500 نفر آن را بررسی می کنند ، که ما فکر می کنیم تا حد زیادی می تواند دیگران را متقاعد کند که این قیچی های بی سیم مو به اندازه نمونه های بنددار خود هستند.

ویژگی های اصلی مجموعه میانبر Remington HC4250 Pro Self-Haircut

شامل بوش تمیز کننده ، روغن روان کننده و کیسه مسافرتی
تیغه های دقیق زمین ، فولاد ضد زنگ
طراحی قابل شستشو که برای تمیز کردن سریع زیر شیر آب شستشو می شود
بهترین کلیپر مو حرفه ای: کلیپر موتور جهانی Oster Classic 76
بهترین کلیپر مو حرفه ای Oster Classic 76 Universal Motor Clipper
کلیپر موتور جهانی Oster Classic 76
مورد علاقه در میان آرایشگاه ها که آزمایش زمان را پشت سر گذاشته است
149.99 دلار
خرید در آمازون
Oster Classic 76 Universal Motor Clipper یک ماشین خوش ساخت است که به یک دلیل کلاسیک است. محبوب آرایشگران حرفه ای به دلیل موتور قدرتمندی که می تواند موهای مرطوب و ضخیم را به راحتی و باریک ترین موها برش دهد ، طراحی با دوام آن می تواند قطره های اجتناب ناپذیری را که در یک روز شلوغ در مغازه اتفاق می افتد تحمل کند.

کاربران واقعاً قدردانی می کنند که تیغه های این کلیپرز ضد میکروبی هستند و به راحتی پاک می شوند تا بتوانند بین مشتری راحت شوند. برای هر قدرتی که موتور تأمین می کند ، کسانی که این کلیپرها را خریداری و بررسی کرده اند ، اظهار داشتند که دستگاه به طرز شگفت انگیزی ساکت است. گرچه سنگین تر از مدل های قابل مقایسه است ، اما بسیاری احساس می کردند که کیفیت محصول ارزش داد و ستد را دارد.

با هزینه 145 دلار ، این کلیپرها ارزان نیستند ، اما کیفیت ساخت مرتبط با نام تجاری و همچنین سهولت استفاده و قدرت بیش از آنکه این قیمت را توجیه کند. آنها دارای رتبه 4.4 در آمازون هستند که نزدیک به 1400 نفر آنها را بررسی می کنند ، که ما فکر می کنیم دیگران را متقاعد می کند تا سرمایه گذاری کنند.

ویژگی های اصلی Oster Classic 76 Universal Motor Clipper:

سیم برق 9 فوت برای افزایش قدرت مانور
ایده آل برای کسانی که تازه باربری می کنند
شامل تیغه های قابل جدا شدن ، محافظ تیغه ، روغن روانکاری ، چربی کلیپر و برس تمیز کننده است
چه کسی باید گیر مو بخرد؟
قیچی مو برای کسانی که دوست دارند موهایشان را در خانه کوتاه کنند یک انتخاب ایده آل است. انجام برش و اصلاح سریع می تواند برای والدین کودکان خردسال مفید باشد. داشتن یک جفت ناخن گیر مخصوص خود نیز به شما در صرفه جویی در هزینه های بازدید از آرایشگاه های پر هزینه کمک می کند.

با یک جفت مو گیر مخصوص خودتان ، می توانید موهای خود را در هر زمان کوتاه یا کوتاه کنید. شما نگران این نباشید که آیا آرایشگر شما در زمانی مناسب شما کار می کند یا نه 

، و شما می توانید آن را از راحتی خانه خود انجام دهید.

برخی از افراد برای کوتاه کردن موهای حیوان خانگی خود قیچی های مو را نیز خریداری می کنند ، اگرچه بهتر است یک مجموعه قیچی مخصوص این کار تهیه شود. اگر ترجیح می دهید برای اصلاح موهای حیوان خانگی خود با کلیپرزهای سنتی بروید ، به دنبال مدل هایی بی صدا و کم لرزش باشید.

برش دهنده محوری قابل تنظیم قابل تنظیم تغذیه سریع PickOSTER
کلیپر موتور محوری قابل تنظیم OSTER Fast Feed
عملکرد بی صدا و زمزمه در طراحی ارگونومیک فقط با یک پاس انواع موها را برطرف می کند
73.86 دلار
خرید در آمازون
ویژگی های مهمی که باید در نظر بگیرید
همه گیرهای مو برابر نیستند. یک مجموعه ناخن گیر باید شامل انواع مختلفی از ضمیمه ها باشد و کار با آن ساده و کاربری آن را داشته باشد. در اینجا مواردی است که باید هنگام ارزیابی گزینه های جستجوی بهترین قیچی های مو برای نیازهای خود در نظر بگیرید:

موتور برای تراشیدن موهای ضخیم ، می خواهید کلیپرهایی با موتور قدرتمند داشته باشید که بیش از حد گرم نشوند. اگر سر و صدا برای شما عاملی است ، مدل هایی را جستجو کنید که عملکردی آرام داشته باشند ، که به خصوص در هنگام کوتاه کردن موهای کودکان خردسال بسیار مفید است. برای مدل های بی سیم ، به دنبال کسانی باشید که مدت زمان کافی برای کار با نیازهای شما را دارند.
گزینه های طول چه تیغه های قابل تنظیم باشد ، چه شانه های راهنما یا هر دو ، توانایی تنظیم طول برش بسیار مهم است.
شانه های راهنمای بادوام. شانه هایی که از استحکام کافی برخوردار نیستند می توانند با صدای بلند بشکنند یا لرزش نشان دهند. در حالی که تقریباً تمام شانه های راهنما پلاستیکی هستند ، بعضی از آنها دارای طراحی محکم تری هستند که به نظر می رسد بیش از سایرین دوام داشته باشد.
تیغه ها جنبه مهم دیگر هنگام خرید موی قیچی ، تیغه هایی که می آیند و تیز می مانند کلید برش با کیفیت هستند. در حالی که تیغه های اکثر کلیپرها خود تراشیده می شوند ، فقط باید زنگ زدگی را که ممکن است در برخی از مدل های با کیفیت پایین وجود داشته باشد ، حفظ کنید.
ذخیره سازی. اگر گیرهای موی شما لوازم جانبی زیادی دارد ، از گزینه ذخیره سازی که همه قطعات را در اختیار شما قرار می دهد - خواه کیف باشد یا کیف.
قیمت اصلی. سرانجام ، در نظر بگیرید که چه مقدار مایل به صرف خرید یک موبر هستید. بسته به قدرت موتور ، لوازم جانبی و مارک ، قیمت گیرهای مو از 20 تا 300 دلار یا بیشتر متفاوت است.
سوالات متداول
قیچی مو چیست و چگونه کار می کند؟

قیچی مو وسیله ای برقی یا باتری است که موها را اصلاح می کند. بسته به مدل ، می توان از آنها برای اصلاح موهای بالای سر تا انتهای انگشتان پا استفاده کرد.

حرفه ای ها از چه نوع قیچی مو استفاده می کنند؟

آرایشگران حرفه ای از ناخن گیرهای درجه یک حرفه ای استفاده می کنند. این کلیپرها تمایل به موتورهای قدرتمندتر ، تیغه های با کیفیت بالاتر و لوازم جانبی و اتصالات بهتری نسبت به کلیپرهایی دارند که فقط برای استفاده در خانه طراحی شده اند.

تفاوت گیرهای موی باز و بسته چیست؟

تفاوت بین گیرهای موی باز و بسته در موقعیت اهرم در کنار واحد است. در حالت باز ، سطح تیغه بیشتری وجود دارد که منجر به برش سبکتر می شود. هنگامی که قیچی ها بسته می شوند ، برش محکم تری خواهید یافت - این تطبیق پذیری می تواند به شما کمک کند هنگام برش سبک مانند محو شدن ، به نتایج دقیق دست پیدا کنید.

آیا استفاده از کلیپرز روی موهای مرطوب یا خشک بهتر است؟

اینکه بهتر است از کلیپرز روی موهای خشک یا مرطوب استفاده کنید بهتر است یا نه ، بستگی زیادی به نوع موهای شما دارد. برای موهایی که بلند یا موج دار است ، معمولاً کمی مرطوب کردن موها قبل از اصلاح مفید است. از طرف تلنگر ، موهای نازک یا صاف اغلب می توانند خشک شوند. برخی از آرایشگران می دانند كه قطع موهای مرطوب ، برش یکنواخت تری ایجاد می کند ، اگرچه کسانی که خشک می شوند ، مانند اینکه می توانند بلافاصله ببینند که چگونه مدل ظاهر می شود ، خشک می شوند.

دیگر کلیپرهای مو را بررسی کردیم
برش دهنده محوری قابل تنظیم قابل تنظیم تغذیه سریع PickOSTER
کلیپر موتور محوری قابل تنظیم OSTER Fast Feed
عملکرد بی صدا و زمزمه در طراحی ارگونومیک فقط با یک پاس انواع موها را برطرف می کند
73.86 دلار
خرید در آمازون
ما 20 موبر دیگر را بررسی کردیم. حتی اگر آنها در لیست 5 بهترین برش دهنده مو ما قرار نگرفتند ، آنها از بین بقیه بهترین هستند و هر کدام هنوز هم گزینه خوبی برای اصلاح موهای شما در خانه هستند. اطلاعاتی که برای مقایسه هر یک از آنها نیاز به لیست دارید.

ناخن گیر بی سیم
کلیپرز برقی مو
کلیپرز حرفه ای مو

ناخن گیر بی سیم
Remington PG6025 All-in-1 Powered Kitty Grooming Kit

Remington PG6025 All-in-1 Powered Kitty Grooming Kit

این قیچی مجهز به باتری لیتیوم دارای 8 پیوست است که به شما کمک می کند تا به راحتی تمام نیازهای نظافت خود را برطرف کنید.

ویژگی های کلیدی:

تیغه های استیل خود تراش ، جراحی
پیوست های قابل شستشو
با یک بار شارژ حداکثر 65 دقیقه زمان اجرا را فراهم می کند
هزینه: 21 دلار

Wahl Clipper قابل شارژ کیت آرایش مردانه همه در یک

Wahl Clipper قابل شارژ کیت آرایش مردانه همه در یک

این موبرها به لطف چهار سر پیوست موجود و تا چهار ساعت کار می توانند به شما کمک کنند تا تمام نیازهای نظافت خود را با سهولت برطرف کنید.

ویژگی های کلیدی:

ساخت آمریکا
ولتاژ دوگانه برای استفاده در داخل و خارج از کشور
شامل 5 سال گارانتی
هزینه: 52 دلار

Wahl Clipper Groomsman

Wahl Clipper Groomsman

این کلیپرها از 6 پوزیتیو برخوردار هستند 

n شانه راهنمای قابل تنظیم که به کاربران امکان می دهد بدون داشتن مشکلی که بسیاری از سیستم های راهنمای یکپارچه دارند ، یک طول یکنواخت را حفظ کنند.

ویژگی های اصلی:

از 10 طول از خیلی نزدیک به بالا انتخاب کنید
انتخاب عملیات بی سیم یا بی سیم
شامل 3 سال گارانتی
هزینه: 24 دلار

موبر مو Hatteker Pro

موبر مو Hatteker Pro

این قیچی ها دارای طراحی ضدآب و تیغه های خود شفاف سازی برای کمک به شما در یک تر و تمیز عالی هستند و با شش شانه راهنمای بدون نگرانی ارائه می شوند.

ویژگی های اصلی:

طرح قابل شستشو
گزینه شارژ سریع USB
حداکثر 2.5 ساعت کار می کند
هزینه: 37 دلار

Remington PG525 Head to Toe Powered Body Girter Body Lithium Powered Body

Remington PG525 Head to Toe Powder Body Groomer Powered to Toe Lithium Powered Body

با هشت پیوست موجود ، شما می توانید با این مجموعه مقرون به صرفه موی بی سیم ، تمام نیازهای خود را مرتب کنید.

ویژگی های اصلی:

تیغه های استیل خود تراش ، جراحی
طرح قابل شستشو
70 دقیقه کار می کند
هزینه: 25 دلار

کلیپر موی Ultimate Braun BT3040

کلیپر موی آلتیمیت مردانه Braun BT3040

با استفاده از تنظیمات مختلف ، این برش دهنده ها به کاربران امکان می دهند تا به لطف تنظیمات طول دقیق در مراحل 0.5 میلی متر ، از 0.5-20 میلی متر ، اصلاح دقیق را انجام دهند.

ویژگی های اصلی:

به طور خودکار با ولتاژهای بین 100 ولت و 240 ولت سازگار می شود
طرح قابل شستشو
60 دقیقه کار می کند
هزینه: 35 دلار

کیت برش وکیوم بی سیم Remington HC6550

کیت برش وکیوم بی سیم Remington HC6550

این کیت 18 پارچه با تمام مواردی که برای انجام یک مدل موی مناسب در خانه نیاز دارید ، از جمله شانه های تنظیم کننده و مخروطی ، قیچی ، روغن تیغه و موارد دیگر همراه است.

ویژگی های اصلی:

تیغه های روکش دار تیتانیوم
کیسه ذخیره سازی زیپ دار نیز موجود است
سطل زباله XXL اطمینان حاصل می کند که موهای کوتاه شده برای دفع آسان گرفته می شوند
هزینه: 52 دلار

کلیپر مو شارژی بی سیم لیتیوم یون Wahl Clipper

کلیپر مو شارژی بی سیم لیتیوم یون Wahl Clipper

این دستگاه های برش لیتیوم یونی برای کسانی که نیازی به برش مکرر ندارند بسیار مناسب است ، زیرا با دو بار شارژ یک بار شارژ ارائه می شود ، در حالی که شارژ را تا 1 سال نگه دارید.

ویژگی های اصلی:

تیغه های دقیق خود شفاف سازی
10 دقیقه شارژ سریع برای برق فوری
شامل 8 شانه راهنما
هزینه: 52 دلار

موبر مردانه Braun MGK3020

موبر مردانه Braun MGK3020

این دستگاه های برش کامپکت با چهار شانه راهنما ارائه می شوند که طیفی از 13 تنظیم طول دقیق از 0.5-21 میلی متر را ارائه می دهند. این مجموعه همچنین شامل یک ضمیمه موبر گوش و بینی و موبر ریش برای سهولت نظافت کامل است.

ویژگی های اصلی:

به طور خودکار با ولتاژهای بین 100 ولت و 240 ولت سازگار می شود
سر و شانه کاملاً قابل شستشو
40 دقیقه کار می کند
هزینه: 20 دلار

قیچی موی برقی
ریش و مو اصلاح کننده حرفه ای اندیس T-Outliner

ریش و مو اصلاح کننده حرفه ای اندیس T-Outliner

این قیچی های برقی از قبل روغن کاری شده و آماده استفاده هستند و از تیغه ای کاملاً برش خورده و ایده آل برای اصلاح گردن ، ریش ، سبیل و لبه های اطراف گوش برخوردار هستند.

ویژگی های اصلی:

مناسب برای اصلاح خشک
نگهداری مسکن کانتور به راحتی انجام می شود
تیغه های فولادی کربن با کیفیت بالا
هزینه: 59 دلار

Wahl Deluxe Chrome Pro

Wahl Deluxe Chrome Pro

این کلیپرها مجموعه کاملی از شانه های راهنما ، ابزار تمیز کردن ، شانه ، قیچی و کیف نگهداری را ارائه می دهند تا بتوانید از راحتی منزل موهای خود را با کیفیت حرفه ای انجام دهید.

ویژگی های اصلی:

تیغه های زمین کاملاً تیز کننده و دقیق
ساخت آمریکا
شامل 5 سال گارانتی
هزینه: 30 دلار

کیت نظافت بدن Wahl Groom Pro Total

کیت نظافت بدن Wahl Groom Pro Total

ایده آل برای استفاده از موهای سر و بدن ، این برش های برقی برش تمیز و صاف را با هر بار استفاده ارائه می دهند

ویژگی های اصلی:

تیغه های خودتراش ، پر کربن استیل
اهرم مخروطی قابل تنظیم
شامل 5 سال گارانتی
هزینه: 22 دلار

کیت کلیبر موی سلمانی Wahl Clipper # 79524-3001

کیت کلیبر موی سلمانی Wahl Clipper # 79524-3001

این مجموعه گیر مو شامل همه چیزهایی است که شما برای دستیابی به سبک مورد نظر خود نیاز دارید ، از جمله کلیپر چند برش ، موبر لمسی بی سیم و موبر شخصی بی سیم.

ویژگی های اصلی:

تیغه های خودتراش ، پر فولاد
شامل کیف شنل و انبار
شامل 5 سال گارانتی
هزینه: 33 دلار

Remington HC5855 اصلاح کننده مو و اصلاح کننده ریش

Remington HC5855 اصلاح کننده مو و اصلاح کننده ریش

این قیچی های مو که با انتخاب دو رنگ مختلف ارائه می شوند ، دارای طراحی تقریباً تخریب ناپذیر هستند و دارای شکل ارگونومیک و دسته لاستیکی برای نگهداری راحت هستند.

ویژگی های اصلی:

سیستم تیغه POWERCUT از گرفتگی و کشیدن جلوگیری می کند
شامل ضمانت مادام العمر است
سیم برق 8 فوت برای افزایش قدرت مانور
هزینه: 25 دلار

گیره مو WONER برای مردان

گیره مو WONER برای مردان

این کلیپرزهای برقی که کاملاً از 3-15 میلی متر قابل تنظیم هستند ، از کیفیت خانه نتایج با کیفیت سالن را به ارمغان می آورند و شامل روغن روانکاری ، برس تمیز کننده و کیسه ذخیره سازی نرم هستند.

ویژگی های اصلی:

فقط در عرض 2-3 ساعت شارژ می شود
6 ساعت کارکرد را فراهم می کند
لرزش کم و سر و صدای کم
هزینه: 23 دلار

کلیپرز حرفه ای مو
بند Wahl حرفه ای 5 ستاره / بند جادویی بی سیم

Wahl Pro 

بند 5 ستاره ای بند بند / بند جادویی بی سیم

این ناخن گیرهای درجه یک تجاری به گونه ای طراحی شده اند که در برابر تقاضای استفاده حرفه ای مقاومت می کنند و با یک بار شارژ حداکثر 90 دقیقه از زمان اجرا را دارند.

ویژگی های اصلی:

شامل هشت شانه اتصال ، روغن ، برس تمیز کردن و دستورالعمل ها است
ترانس شارژ نیز گنجانده شده است
پره های 2161 با همپوشانی صفر با دقت بالا
هزینه: 81 دلار

گیر موی سرامیکی حرفه ای Andis با تیغه قابل جدا شدن

گیر موی سرامیکی حرفه ای Andis با تیغه قابل جدا شدن

این گیر موی بادوام دارای یک موتور چرخشی قدرتمند است که مخصوص استفاده حرفه ای طراحی شده است و از طراحی 20٪ سبک تر و 10٪ کوچکتر از نسخه های قبلی برخوردار است.

ویژگی های اصلی:

سازگار با تمام تیغه های Andis UltraEdge و CeramicEdge
عملیات آرام
می توان از سیم و سیم استفاده کرد
هزینه: 113 دلار

Wahl Professional 5-Star Balding Clipper # 8110

Wahl Professional 5-Star Balding Clipper # 8110

این برش های مو که به منظور ارائه عملکرد واضح و کیفیت قابل اطمینان مورد نیاز متخصصان طراحی شده اند ، از یک موتور الکترومغناطیسی قدرتمند استفاده می کنند که با سرعت دوبرابر سرعت موتورهای محوری برای برش های سریع و دقیق قطع می شود.

ویژگی های اصلی:

شامل دو شانه اتصال ، روغن ، برس تمیز کردن ، دستورالعمل ها و محافظ تیغه قرمز است
سیم برق 8 فوت برای افزایش قدرت مانور
تیغه های برش تیتانیوم حرفه ای تراش خورده در آلمان
هزینه: 43 دلار

Wahl Professional Essentials Combo # 8329

Wahl Professional Essentials Combo # 8329

متخصص پوست و مو برای ایمن نبودن آن برای مو و پوست حساس ، عالی ترین مورد نیاز آرایشگران حرفه ای را ارائه می دهد.

ویژگی های اصلی:

شامل شش شانه راهنما است
برس تمیز کننده ، روغن روان کننده و محافظ تیغه نیز موجود است
ساخت آمریکا
هزینه: 58 دلار

کلیپر مو Andis UltraEdge با تیغه قابل جدا شدن

کلیپر مو Andis UltraEdge با تیغه قابل جدا شدن

این قیچی های مو از موتور دوار استفاده می کنند که برای استفاده در کارهای سنگین ایده آل است. این به طور خاص برای کوتاه کردن موها تا 15٪ سریعتر از کنده کننده های سنتی طراحی شده است.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان معرفی و بررسی برترین محصولات آرایشی و آدرس brandicrane.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com